مصاحبه آرشیو خبر ها
استعدادی که هر روز محبوب تر می شود

استعدادی که هر روز محبوب تر می شود

از زمانی که فاجولی ستاره ی جوان و آینده دار تیم یوونتوس برای تیم اصلی یووه به میدان رفته، روز به روز بر تعداد هواداران او افزوده می شود و بسیاری بر این باور هستند که او در این شرایط بحرانی، می تواند بازیکنی کلیدی برای خط هافبک یووه باشد. در ادامه جدید ترین مصاحبه ی این بازیکن با استعداد را خواهی.

 

یوونتوس:

 

من از كودكی هوادار یوونتوس بودم و همیشه آرزوی بازی در این تیم را داشتم. راستش از بچگی عاشق پوشیدن لباس راه‌راه و سیاه و سفید یووه بودم. حقیقتاً خوشحال و مفتخرم كه امروز یكی از اعضای این خانواده بزرگ هستم. اگر امروز در یوونتوس هستم باید از خانواده و تمام افرادی كه در تمام این سالها من را كمك كردند تشكر كنم؛ حضور من نتیجه از خودگذشتگی‌ها و همراهی آنهاست.

 

باشگاه:

 

از باشگاه یوونتوس به خاطر تمام چیزهایی كه در فوتبال به من داد سپاسگزارم. از كادر فنی تا تمام هم‌تیمی‌هایم كه بی‌شك از آنها فراوان آموختم و بسیار كمكم كردند.

 

بازی در تیم نخست یووه:

 

چیزی نیست جز احساسی بی‌نظیر؛ بالا بردن جام با تیم محبوم (سوپر كوپا ایتالیا) بهترین روز زندگی‌ام را رقم زد. همان روز بود كه دریافتم روزهای زیبا در زندگی‌ام فرا رسیده‌اند.

 

كلودیو ماركیزیو

 

یكی از الگوهای مهم من در فوتبال است. او یكی از افسانه‌های تاریخ باشگاه یوونتوس است. از كودكی او را تحسین می‌كردم و حضور در كلودیو را همانند یك رویا می‌دیدم. ماركیزیو یك پدیده تكرارنشدنی در فوتبال بود؛ چه در زمین و چه در خارج از زمین. مدت كوتاهی كه در سالهای گذشته موفق به تمرین در كنار او شدم برایم یك افتخار بزرگ بود. نمی‌توانید تصور كنید، حتی ملاقات عادی با او نیز خارق‌العاده و فراموش‌نشدنی است چه برسد به تمرین و بازی در كنار او.

 

جانلوئیجی بوفون

 

ستاره‌ای جاودان در تاریخ باشگاه یوونتوس. اَبَرستاره‌ای كه همه دوست دارند جای او باشند. نمونه‌ای تَك برای همه ورزشكاران. افسانه و تا ابد شماره یك.

 

جورجو كیه‌لینی

 

قوی‌ترین و متواضع‌ترین مدافع در فوتبالِ جهان.

 

آیـــنده:

 

همیشه انگیزه دارم و حضور در تیم نخست این نگیزه‌ها را به مراتب افزایش داده است. تا پایان با قدرت همراه با یوونتوس خواهم بود و با تمام احساسم برای بیانكونری توپ خواهم زد. لوگوی یووه برای همیشه در قلب من حك شده است؛ نمادی از ایثار و ثبات.

 
ارسالی : حامد وحیدی / جامعه ی مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: